خدمات اسکن مدارک در محل

گفتیم که اسکن سازی و دیجیتال سازی اسناد و مدارک یکی از نیاز های سازمان های وادارات خصوصی و دولتی است و شرکت آسان بایگان پارسی به خدمات اسکن در محل به طور جدی می پردازد از این رو و در راستای اجرای ماده ۷ از تبصره ۲ ماده ۳۹ قانون دیوان محاسبات کشور و همچنین اصلاحیه مورخ ۹/ ۱۰/ ۱۳۷۸ کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تمامی سازمان های دولتی و ارگان های مختلفی که برای آنها در لایحه بودجه سالانه کشور ردیفی تعریف می شود می بایست اسناد مالی خود را به میکروفیلم تبدیل و یک نسخه از آن را برای دیوان محاسبات کشور ارسال نمایند. پس از تبدیل اسناد به میکروفیلم و اخذ تاییدیه دیوان محاسبات کشور ارگان و یا سازمان دولتی می تواند اسناد کاغذی خود را امحا و فضای بایگانی را از کاغذ آزاد نماید.

شرکت اسکن مدارک

ظهور دائمی اسناد

از این رو شرکت های بی شماری به اسکن سازی اسناد و مدارک پرداختند. شرکت آسان بایگان پارسی به عنوان یکی از اصلی ترین و معتبر برتین شرکت های اسکن سازی اسناد و مدارک و دیجیتال سازی اسناد افتخار دارد که به ارائه انواع خدمات اسکن سازی و دیجیتال سازی اسناد و مدارک در تهران و سایر شهرستان ها بپردازد. از مهمترین اقدامات شرکت آسان بایگان پارسی باید به خدمات اسکن در محل بپردازد.

خدمات اسکن در محل

پس از ثبت درخواست از سوی ادارات و شرکت ها در پلتفرم آسان بایگان و ارتباط با واحد مشاوره، تکنسین های مربوطه به محل اعزال شده و به بررسی و اسکن سازی اسناد و مدارک خواهند پرداخت.

یکی از مهمترین نیاز ها برای اسکن سازی اسناد و مدارک، انتخاب نرم افزار بهینه و مناسب با نیاز های سازمان است. از این رو مشاوران  و تکنسین های آسان بایگان پارسی به صورت تخصصی به ارائه اطلاعات مورد نیاز برای ادارات و سازمان ها خواهند پرداخت که در نهایت منجر به ایجاد یک آرشیو قدرتمند می شود.

شیوه های اسکن اسناد در محل

پس از تماس با واحد مشاوره و ارسال مشاوران و تکنسین های اسکن سازی به دفاتر، ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی به دسته بندی اسناد و مدارک، بروز رسانی داده ها و شیوه های دست یابی به آنها خواهند پرداخت. پس از بررسی و دسته بندی اسناد و مدارک اقدام به اسکن سازی و دیجیتال سازی صورت خواهد گرفت.

خدمات اسکن در محل

پس از اسکن سازی و ایجاد پرونده های مور نیاز در سازمان، دسترسی های مورد نیاز به پرونده ها ایجاد شده و پروژه اسکن سازی به اتمام می رسد. در صورت درخواست از پرونده ها و مدارک نسخه میکروفیلم نیز تهیه شده و در اختیار کارفرما قرار خواهد گرفت.

در خصوص دسترسی های ایجاد شده لازم به یاد آوری است که این دسترسی ها صرفا با درخواست کارفرما ایجاد خواهند شد و به گونه ای برنامه ریزی می شوند تا افراد با سمت های گوناگون در سازمان دسترسی های متفاوتی داشته باشند. این موضوع سبب می شود تا میزان امنیت پرونده به شدت افزایش پیدا کند. از سوی دیگر استفاده از نرم افزار های مدیریت اسناد و مدارم به مدیران عامل این امکان را می دهد تا در هر زمان و هر مکان با سریع ترین شیوه های ممکن به تمامی پرونده های خود دست پیدا کرده و آنها را مورد استفاده قرار دهند.